dagen...

har sovit halva dagen eftersom jag inte kunde somna till natten....sista gången jag kollade på kl var den halv sex men men. sen lev det god "frukost" i alla fal med amerikanska plättar och sen en promenad med stefan och homer. efter det pappade jag stefans golv inför att målarna ska komma på måndag. och nu håller jag på att äta lite middag för sen bär det av till stan för att spela billjard med massa människor :P

igår kollade jag på ilm med sofia och martin och för att inte bryta traditionen glömde jag självklart min mobil hos dem, men den är tillbaka nu i alla fall.

haft en del sammandragningar igen och en miniblöning. och då menar jag mini det var knapt tre droppar och kom inget mer efter det  så inget att oroa sig för. dessutom håller lillen på att böka runt så mycket i magen nu så jag känner mig säker på att han har det bra.han flyttar upp sig oftare och oftare så man kan känna honom om man lägger händerna på magen , man kan lixom flytta" på honom. dessutom syns sparkarna utanpå magen nu :P

ne nu måste ja dra.

juste i morogn går jag in i vecka 25! bara 15 veckor kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0