dag 4

ade svårt att somna i natt. men inga problem med att sova :P när dem kom in för att kolla vad jag ville ha till frukost vände dem i dörren och sade att jag skulle ringa på klockan när jag ville ha frukost istället. fick sova till 10. Min mir ringde och snackade lite skit ett tag sen blev det till att trixa med datorn för att lyckas med att få internet att fungera.
har mått väldigt bra de senaste dygnet så nu väntar jag på att läkarna ska komma och bestämma om jag får åka hem och vila upp mig hemma istället. dock får vi se hur det blir eftersom jag inte lyckades behålla frukosten jag fick...kan ju vara så enkelt som vanligt gravidillamående vilket jag hoppas men har jag otur har det med svin-influensan eller medicinerna dem ger mig att göra...aja får väll veta inom några timmar antar jag.
Läste på amandas blogg att hon hamnat på sjukan i nat...:( undrar vad det var för nått och hur det är med henne och bebisen. utifrån vad jag läste verkar det som om det är bättre i alla fall så jag hoppas på det.
börjar bli sjukt frustrerande att bara ligga här på rummet....tråkigt som f*n att verkligen inte kunna göra någonting....eller att inte ha något att göra är igentligen inte problemet det är de faktum att jag inte FÅR gå ut inte ens bara uat i korridoren.....

nu har det slutat snöa....var nästan helt vitt när jag vaknade med all snö som yrde omkring över himlen men nu verkar det som om det regnar istället :P fast mycket mer än regn kan man väll inte vänta sig i början av november :P

ne nu ska jag ta och vara lite social med folk...ringa lite så man får nån kontakt med mänskligheten :D


Kommentarer
Postat av: caroline

tänker på dej vännen..

Ligger med sjuk. men ligger ju inte i riskzonen, så

de är nog bara vanlig förkylning. har flyttat o så nu. så har inte haft tid att vila.. men nu ska jag slappa hela helgen.

kram

2009-11-05 @ 20:31:08
URL: http://ledsensflikkastankar.devote.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

åå var som då jago ch pluttis låg på sjukan när han hade RS! Man fick inte vistas någonstans alls. Hade ett rum med en stor säng och en bebis säng. Ett litet bord med tre stolar(!?) samt en tv med video och dvd. Och jsut de en toalett med dusch och skötbädd också haha =P



Lukas vaknade ju och skrek typ hela dagarna så att gå runt där inne gjorde mgi även snurrig då jag inte kunde gå långt utan blev som en cirkel =D



Krya på dig så får vi synas snart =)

2009-11-05 @ 22:37:43
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0