29-11-09

varit hos stefan idag och hjälp till att städa hans lägenhet så att lite av min skuld försvinner och jag får någonting annat att tänka på.  ska hem i kväll och tror att det blir till att städa där med. det behövs verkligen och eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna är det lika bra att göra lite nytta. inte soit mer än 4 max 5 timmar per natt så det finns en hel del dö tid över när man är vaken 19-20 timmar per dygn.

träffade sofia och martin igår och var med dem och tittade på färg till deras lägenhet verkar som om det blir en "mörk smuts turkos" till fondvägg i vardagsrummet och nån blandning av "olivgrön-skogsgrön" och guld till sorummet. jag tror att det kommer bli riktigt snyggt, är jätte sugen på att få se hur lägenheten ser ut, den ligger ju intre allt för långt bort från stefans, samma vånging lägenheten snett mitt emot :P skönt att ha några av vännerna samlade

veckoplanen är halvt klar får se vad som ändras med den dock....

30 nov. måndag: städa lägenheten och kanske hitta en tvätt-tid.
1 dec. tisdag: besök på MVC med barnmorskan.
2 dec. onsdag: möte med advokaten.
3 dec. torsdag: polisförhör.
4 dec. fredag:
5 dec. lördag: kanske gå ut?!
6 dec. söndag:

får se när mina saker som jag beställde från My Kidoo kommer....dem skickas ju till täby så det blir till attt åka ut dit ch hämta dem när dem kommer. detblev ett par strumpor och e mössa som matchar de svart-röda byxorna och den svart-röda bodyn jag köpte på underbara barn mässan, en jätte gosig nalle till lillen och en bit/gnag leksak som man även kan lägga i kylen så den blir kall perfekt för när lillen ska få tänder.
passade på att handla dem när det var rabatt eftersom jag beställde dem hemma hos emelie när hon var värdinna för My Kido.


          gosse-nalle             bit/gnag-leksak                  strumpor                                    

                 mössa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0