25/11

kunde inte alls sova i natt var vaken hela natten och somnade inte förrens kl, halv 8....sen fick jag sova några timmar i alla fall men inte är jag mindre trött för det.
jag är så sjukt nervös inför i morgon ångesten kryper i kroppen hade varit roligare att gå till barnmorskan som jag skulle igentligen men det får vänta till tisdag nästa vecka så jag kan göra detta....
nu ska jag iväg och träffa sofie som ligger på sös och se hur det är med henne sen blir det kanske bio med alex vi får se....vet inte hur jag ska komma upp i morgon dock...måste gå hemmifrån strax innan 9 om jag ska komma i tid...

dock blir det roligare på eftermiddagen/kvällen för då ska jag till emelie och lucas och hälsa på och titta på babysaker så jag hoppas att det får mig att tänka på annat och bli lite glad.

en söt liten bild på min underbara katt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0