16/11

idag har jag tjänat lite pengar och jobbat av en del av min skuld till stefan. jag har städat hos honom och rivit lite tapet och provmålat med färgen vi hittade. 600:- bora på skulden i alla fall. i morgon blir det till att fara til ikea med honom och kolla på matta och jag ska smita över till barnavdelningen och titta lite på babysaker :) sen blir det att åka till färghandeln och försöka hitta en anan färg eftersom den vi hittade sist visade sig vara för mörk. stefan har inte allt för bra koll när det gäller färg så jag får hjälpa till, till min stora lycka eftersom jag älskar att inreda och fixa :) sen åker vi nog förbi mio så han får beställa sin soffa.
planen var att jag skulle förbi atsub i morgon men det får nog bli på tisdag då mste jag verkligen dit för då e de skrivar kurs :D och den får jag inte missa.
annars försöker jag bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer eftersom jag e jukskriven och ordinerad mer vila framför allt lugna ner mi pykiskt eftersom ag har för mycket sammandragningar. men det har vari bra sen jag åkte upp till norr. lite mer sen jag kom ner till stockholm men inte alls lika mycket som innan jag åkte in på sjukhuset.

lilla katten har fått ett namn! han blev öpt efter en amerikansk fotbolls spelare, jerry rice så nu kallas kattkillen för rice men tror inte han fattar att han har ett namn han springer runt och spinner , äter och leker i sin egna lila värld :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0